22. listopadu 2013

Superbaliči

Někteří z Vás už jistě narazili na videoklip od ViralBrothers - Superbalič. Kromě toho, že je video vtipné a pánům se opravdu zadařilo býti slizskými, je na tom jistě něco pravdy...


ViralBrothers skvěle nastínili chování některých hustých "superbaličů", kteří se vydávají na lov. Loví tak nehorázně, že se jich nemohou chuderky slečny zbavit, i když si původně zašly jen na sklenku s kamarádkou, kterou několik měsíců neviděly. "Dámy, mohu Vás pozvat na drink?" Pokud je odpověď "Ne, díky.", dál by se měl pán otočit na patě a buď si hledat jinou oběťa zdokonalit návnadu nebo se jednoduše stáhnout. Otravnými dotazy proč a nač... Fajn, tak mě pozvi, ale nic za to odemě nečekej. Kup mi drink a odejdi, já si ho vypiju - bez tebe! Pánové totiž vidí za zakoupeným drinkem pro dívku přislíbení sexu o který buď ona stojí či nikoliv. Zkrátka dle mého názoru je rozdíl mezi zdvořilým pozváním na drink, obtěžováním a vnucováním se. 

Další oblíbenou lovící taktikou je přitisknout se co nejtěsněji zezadu k úplně cizí holce, začít s ní tančit a osahávat jí. Nezlobte se, ale na mě cizí kluk jen tak sahat nebude! Je to neslušné, úchylné, drzé a uznejte sami - zoufalé. Žádný normální, slušný kluk se zdravým rozumem a sebevědomím tohle neudělá. Stejně tak na holku nezapíská nebo jí nevytroubí svojí červenou feldou po dědovi. Co asi čeká? Že se za ním jásavě rozeběhnu? Tohle řeším ignorací a vlejzavý tanec na parketu odmítnu s vražedným pohledem.

K tomuto článku mě donutila zkušenost s jedním takovým panem Neodbytným, kdy jsem musela slušná odmítnutí změnit v poněkud vulgárnější výrazy, kdy už jsem měla strach, že se toho klíštěte nezbavím. Nedejbože, aby mi něco udělal, úchylák :/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, ráda si přečtu Vaše názory či podobné zkušenosti :)